מוצ'י מוצ'יס

על מה מדובר

מה זה מוצ'י מוצ'יס

מה זה מוצ'י?

כשזה מגיע לעולם הפינוקים המתוקים, מעט קינוחים יכולים להתחרות בחוויה הייחודית והמענגת של כל ביס וביס, שמציע המוצ'י. אבל מה זה בעצם מוצ'י, ולמה הוא הפך לסנסציה כל כך גדולה כאן, אצלנו ? מוצ'י מוצ'יס של הקונדיטורית המוכשרת סיוון גלמן, תושבת קריית ביאליק, הוא הרבה יותר מקינוח יפני רגיל אלא חוויה מעולם אחר. תחת שם המותג המיוחד הזה, לקחה סיוון את אמנות היצירה של המעדנים היפניים הללו לגבהים חדשים. כל יצירה, כל מוצי' בודד אחד, עשוי בעבודת יד מוקפדת ודייקנית, הנותנת כבוד לאלגנטיות של המטבח היפני. התוצאה היא קינוח מעודן עם מבחר של טעמים, קינוח בכמה שכבות, צבעוני ומרהיב במראהו, ולא פחות מכך – מענג בפה.

מה זה מוצ'י ומהיכן הא מגיע?

מוצ'י יפני הוא קינוח מסורתי של כמעין עוגת אורז בעלת שורשים עמוקים בתרבות ובמטבח היפני. ההיסטוריה שלו מתחילה למעלה מאלף שנים אחורה, מה שהופך אותו לחלק בלתי נפרד מהמורשת הקולינרית היפנית. המוצ'י עשוי מאורז דביק, בעל מרקם אלסטי דמוי בצק. בתחילה, הוא שימש כמנחה בטקסים דתיים ועם הזמן הוא התפתח לקינוח אהוב ממנו נהנים בהזדמנויות שונות, כולל חגיגות ראש השנה ואירועים חגיגיים נוספים.

המוצ'י היפני המסורתי מגיע במגוון רחב של טעמים, כאשר כל אחד מציע חוויה חושית ייחודית. הטעמים המסורתיים כוללים משחת שעועית אדומה מתוקה (אנקו), תה ירוק מאצ'ה ושומשום. הטעמים הללו משקפים את העדינות והאיזון שהם מרכזיים במטבח היפני. המרקם של המוצ'י רך, לעיס ומעט מתוק, מה שהופך אותו לפינוק מענג לכל הגילאים.

מו'צי מוצ'יס של סיוון מייצג את הטרנספורמציה יוצאת דופן של המוצ'י היפני לקינוח ישראלי נגיש מאד ובעיקר – מענג. כדי להתאימו במדויק לחיך הישראלי ולטעמים המקומיים שכולם אוהבים, התאימה סיוון במיומנות רבה את התענוג היפני המסורתי הזה כדי לתת מענה לטעמים והעדפות מקומיות. היא מציעה כיום מגוון נהדר של טעמים המהדהדים עם הזיכרונות שלנו, טעמי הילדות שלנו וגם עם המתוקים העכשוויים שכולם מכירים. טעמים כמו שוקולד, בננה, לוטוס, בייגלה ופופקורן מקורמל, כל אלה מציעים פיוז'ן של חוויות מתוקות המשלבות השפעות רחוקות ומקומיות.

הגישה החדשנית של סיוון העלתה את המוצ'י ממומחיות יפנית לסנסציה ישראלית. תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ומחויבותה לאיכות, מוצ'י מוצ'יס לוכדת את המהות של המוצ'י היפני תוך שהיא מחדירת לו מגע של כשרון ישראלי. ההתאמה הזו לא רק הפכה את המוצ'י לנגיש יותר לשוק הישראלי אלא גם יצרה חווית קינוח חדשה ובלתי ניתנת לעמוד בפניה שחורגת מגבולות תרבותיים.

איך מכינים מו'צי בגרסתו המקומית?

במו'צי מוצ'יס תהליך ההכנה הוא לא פחות מהכנת יצירה מוקפדת ויפה. תהליך זה כולל מסע קפדני בן 16 שלבים, ביניהם לא אחד אלא שלושה שלבי הקפאה, הנפרשים על פני שלושה ימי הכנה. סיוון משתפת פעולה באופן הדוק עם מהנדסי מזון כדי להבטיח שכל מוצ'י הוא יצירת מופת, העומדת בסטנדרטיים גבוהים ומבטיחה טעמים משגעים. היא משתמשת בחומרי הגלם המשובחים ביותר בשוק כיום, ומה שמייחד אותה הוא העובדה שהיא מכינה הכל בעצמה, מהגלידות ועד המוסים והבצק. רמה זו של מסירות ותשומת לב לפרטים מביאה למוצ'י שהוא באמת יוצא דופן.

אילו טעמים מציע מוצ'י מוצ'יס?

מו'צי מוצ'יס לוקח את חווית המוצ'י לשלב הבא עם מגוון הטעמים המעודן שלו. הקינוח המענג הזה מורכב מ-3-4 שכבות של טעמים, ומציע תערובת הרמונית מפתיעה ומשביעה כאחד. בין אם אתם משתוקקים לטעם העמוק של השוקולד, למתיקות של הבננה, לפינוק של פררו רושה, או לייחודיות של פופקורן מקורמל, כל אחד ימצא את הטעם המדויק שהוא אוהב. ויש, וזהו פרט חשוב שכדאי לכם לדעת, מעל ל-30 טעמים מתוקים, חמוצים, פירותיים ואחרים, כאלה שהם מפתיעים בכל ביס. המרקם החלבי של מוצ'ו מוצ'יס מייחד אותו (זהו איננו קינוח פרווה), ועם 100 קלוריות ליחידה בערך, תוכלו להתענג על המתיקות ללא רגשות אשם.

עד כמה חשובה האסתטיקה למוצ'י?

אי אפשר לדבר על מוצ'י מוצ'יס מבלי להזכיר את הדגש על אסתטיקה והדיוק, כמו שרק ביפן יודעים לעשות. כל מוצ'י הוא יצירת אומנות, יצירת מופת מיניאטורית, המשקפת את המחויבות של סיוון לשלמות. המותג הוא שם נרדף ליוקרה, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת לאירועים מיוחדים, כמתנה לאנשים שאוהבים, או פשוט כדי "להקפיץ" את חווית הקינוח שלכם במסיבה או אפילו במסעדה. השילוב של גלידה ומוס יוצר תחושה גם קרה וגם מתפקעת מטעמים בלתי רגילים, מה שהופך את "מוצ'י מוצ'יס" לפינוק אמיתי, שעליו לא מתפשרים.

מדוע מוצ'י הוא פינוק שקשה לעמוד בפניו?

אם אתם רוצים לצאת להרפתקה קולינרית מתוקה שאין כמותה, מוצ'י מוצ'יס הוא כרטיס הכניסה שלכם לגן העדן של הקינוחים. רק ביס אחד ותעברו לעולם של טעמים ומרקמים שאין שני להם אצלנו, בישראל. אבל היזהרו, הפיתוי הוא אמיתי. המוצ'י המושלם דורש סבלנות – חכו 25 דקות עד שהוא יפשיר, ובלוטות הטעם שלכם יתוגמלו בן רגע והטעמים הנהדרים יורגשו מיד בפה.

יש לכם אפשרות להזמין מארז מגוון כדי לטעום שלל של טעמים או להתפנק עם הטעם האהוב עליכם. מוצ'י מוצ'יס זמין בכל הארץ, אך עקב הביקוש הרב, הקפידו לבצע הזמנה מראש. את ההזמנה ניתן לעשות באמצעות הוואטסאפ: 052-6090298.

תתכוננו להתענג על קינוח יוצא דופן, שמציע לכם חוויה ועושר של טעמים ומרקמים שלא תרצו לפספס!

Call Now Button דילוג לתוכן