קינוחים ללא גלוטן

קינוחים ללא גלוטן זכו לפופולריות עצומה בשנים האחרונות, לא רק בקרב אנשים עם רגישות לגלוטן או צליאק אלא גם בקרב אלה המחפשים אפשרויות קינוח בריאות ואלטרנטיביות יותר. מוצ'י מוצ'יס, שמודע לדרישה הזו, מהווה פינוק נהדר ללא גלוטן, כזה שמיוצר ללא חיטה, שעורה, שיפון או נגזרותיהם, ולכן הוא בוח עבור אנשים שאינם יכולים או רוצים לצרוך גלוטן. מוצ'י מוצ'יס הוא אחת האפשרויות היותר מענגות לכל אלה, המחפשים קינוחים ללא גלוטן, והיתרון העצום שלו הוא שהוא מגיע במגוון נהדר של טעמים ומרקמו משגע! עם מוצ'י מוצ'יס, שמשלב מסורת עם יצירתיות וחדשנות במטבח, תוכלו ליהנות מקינוח עשיר, קינוח חלבי ללא גלוטן שיכול לספק מענה מצוין למגוון של טעמים והעדפות.
** חשוב לנו לציין שהמוצ'יס שלנו חלבי  – ניתן להזמין ללא גלוטן (עלול להכיל) רק בהזמנה מיוחדת מראש**

מהם קינוחים ללא גלוטן?

ברשימת הקינוחים ללא גלוטן, אפשר למצוא לא מעט אפשרויות, כאשר מוצ'י מוצ'יס מהווה אחת הבולטות שבהן, ובייחוד בעידן שבו ישנה מודעות גבוהה לבריאות. כאשר אנו מדברים על קינוח שאיננו מכיל גלוטן, אנו מתכוונים לכזה שלא כולל דגנים מסוימים, בעיקר חיטה, שעורה ושיפון. אותו גלוטן מורכב משתי קבוצות של חלבון, גלוטנינים וגליאדינים, המעניקים לבצק את גמישותו ויכולת התפיחה במהלך האפייה ולכן חיוני במזונות בסיסיים רבים כמו לחם, פסטה, עוגות ומאפים. אולם, מכיוון שאין בכך צורך כלל והמוצ'י עצמו לא זקוק לגמישות הזו, מתקבל קינוח נהדר ללא גלוטן המתאים לקבוצות רבות ולכל אלה, שרוצים להימנע מדגנים מכל מיני סוגים.

תודות למרקם הנהדר שלו ומרכיבו המיוחדים מתקבל קינוח מהסרטים! מארז מוצ'י מו'ציס נהדר שכלל לא כולל גלוטן יכול להתאים לכל מי שרוצה ליהנות מטעמים משגעים, ועל הדרך, להימנע מקמחים מסוגים שונים. בין אם בשל בעיות בריאות, הרצון להימנע מקמח מסיבות דיאטטיות שונות, או – פשוט כי מתחברים יותר לקינוח שלא כולל קמח, אין ספק שמוצ'י מוצ'יס הוא פתרון מתאים.

איך מוצ'י מוצ'יס משתלב ברשימת קינוחים ללא גלוטן?

מוצ'י מוצ'יס הוא מושלם כקינוח מענג, לכל מי שמחפש קינוח ללא גלוטן. עם מגוון רחב של טעמים, למעשה יותר מ-30 טעמים, מילויים וציפויים, מוצ'י מוצ'יס הוא קינוח מושלם לחובבי המתוק והמרקמים המשגעים. בין אם אתם מעדיפים טעמים מסורתיים או אפשרויות חדשניות כמו גבינה רום צימוקים, קראנץ מוצ'יס תותים מתוקים או אולי מוצ'יס פיסטוק מפתיע וטעים, מוצ'י מוצ'יס יכול לספק את התשוקה שלכם לקינוח אם חשוב לכם או אם אתם מוכרחים להימנע מגלוטן. בנוסף, היותו כמעין מנת ביס, הופכת אותו לקינוח קליל יותר ופחות כבד מקינוחים אחרים, בדיוק במידה הנכונה אחרי הארוחה או כחלק מאירוע נפלא.
** חשוב לנו לציין שהמוצ'יס שלנו חלבי  – ניתן להזמין ללא גלוטן (עלול להכיל) רק בהזמנה מיוחדת מראש**

למה מומלץ לקנות קינוחים ללא גלוטן ממוצ'יס?

מוצ'י מוצ'יס הוא בדיוק מה שאתם צריכים. זהו קינוח חלבי נפלא, שעשה את כל הדרך מיפן, אבל קיבל תוספות ושינויים מקומיים שהפכו אותו לקינוח בלתי רגיל, כזה שהוא גם ללא גלוטן. אפשר להזמין מגש של מוצ'י מוצ'יס לאירוע מסוים, לכבוד החג או כדי לפנק אהובים. את ההזמנה ניתן לעשות באמצעות הוואטסאפ: 052-6090298 ומוטב כמה שיותר זמן מראש. נשמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה.
** חשוב לנו לציין שהמוצ'יס שלנו חלבי  – ניתן להזמין ללא גלוטן (עלול להכיל) רק בהזמנה מיוחדת מראש**

קינוחים ללא גלוטן

Call Now Button דילוג לתוכן